piątek, 5 października 2012

The Body Shop - Spa Winsdom Japan Body Polisher

Czyli o jednym z moich ulubionych akcesoriów słów kilka :)

Wymiary:
32 x 90 cm

Cena:.
16 zł.



Moja opinia:
Odkąd kupiłam dość przypadkowo tę ściereczkę, to praktycznie się z nie rozstajemy - wystarczy bowiem odrobina żelu pod prysznic i można wykonać nią całkiem porządny peeling. Dzięki dość dużemu rozmiarowi bez problemu możemy nią wyszorować plecy, które przyznaję, przy tradycyjnych peelingach są dla mnie partią dość problematyczną, czy też raczej - traktowaną po macoszemu. Skóra po użyciu ściereczki jest zdecydowanie wygładzona, przyjemna w dotyku. Ściereczka bardzo szybko schnie, nie rozciąga się, nie odkształca, poza tym zgodnie z informacją na metce możemy ją prać w pralce w 40 stopniach. Co prawda, nie należy ona do gadżetów obowiązkowych, jednak zdecydowanie mogę polecić ją każdemu, zwłaszcza, że jej cena nie jest zbyt wygórowana, biorąc pod uwagę wytrzymałość i efekty, jakie przynosi.

Moja ocena: 5/5

Skład:
55 % poliester (z recyklingu), 45 % nylon.

2 komentarze:

  1. wypróbuję! :) cena faktycznie nie jest wygórowana jak na TBS :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, prawie podejrzanie niska ;) Ogólnie ich akcesoria są w dość przystępnych cenach, a po tej ściereczce mam ochotę na więcej... tylko czemu ten TBS tak daleko?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...