niedziela, 18 sierpnia 2013

Rossmannowski "masthaw" wakacyjny

Długi weekend zbliża się ku końcowi, podobnie zresztą rzecz się ma z moimi wakacjami... Niemniej chciałabym dziś w kilku słowach napisać o kosmetyku ratującym mnie z opresji, gdy jest naprawdę ciepło, a ja mam akurat ochotę na bieganie w przewiewnej sukience.

Rossmann, Babydream, Puder


Jak na rossmannowskie produkty przystało - jest tani i łatwo dostępny. Przy okazji też wydajny, przyjemnie (dzieciaczkowo ;)) pachnący, o średnio pięknym, ale całkiem praktycznym opakowaniu.


Jako produkt przeznaczony dla dzieci, raczej nie zrobi nam krzywdy, ma ładny skład, świetnie spisuje się w przypadku wszelakich podrażnień, odparzeń, nadmiernej potliwości. Z innych recenzji wiem, że można go stosować również w roli suchego szamponu lub pudru matującego, chociaż przyznaję, że sama żadnego z tych sposobów nie sprawdzałam ;)
Polecam z całego serduszka!


Moja ocena: 5/5

4 komentarze:

  1. Z tej serii Babydream moje włosy pokochały oliwkę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jej (jeszcze) :P Ale ogólnie seria jest świetna - bardzo lubiłam ich krem chroniący przed zimnem i wiatrem oraz szampon :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czyli prawdopodobnie należysz do szczęśliwych dziewcząt, którym nie obcierają się udka :P :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...