poniedziałek, 7 stycznia 2013

Strzał w 10 - puder bambusowy z jedwabiem i owsem


Gdzieś w połowie czerwca dokonałam mojego pierwszego zamówienia na stronie Biochemii Urody. Dziś przedstawiam kosmetyk, który już wtedy nabyłam, jednakże poznaliśmy się i zaprzyjaźniliśmy dopiero całkiem niedawno ;)


Słowem wstępu nadmienię może, co wchodzi w skład bardzo łatwego do wykonania zestawu "Puder bambusowy (jedwab + owies)":

# Puder bambusowy; Postać: biały, bardzo drobny proszek, 
# Puder jedwabny; Postać: kremowo-biały, bardzo drobny proszek,
# Koloidalna mączka owsiana; Postać: bardzo drobny, beżowy proszek,
# Eleganckie, pudełko z sitkiem i nakładką, wypełnione pudrem bambusowym. 
# Plastikowa bagietka. [źródło: http://www.biochemiaurody.com ]


Opakowanie:
Plastikowe, duże pudełko z sitkiem i dodatkową nakładką.zabezpieczającą. Wygodne, proste, z naklejką na której mamy podaną datę ważności (tylko czemu nazwa sugeruje, że jest to sam puder bambusowy? :/) 



Zapach:
Nie wyczuwam ;)

Cena / ilość:
17,80 zł / 65 ml (16.5 g)


Moja opinia:
Początkowo z tym pudrem się nie polubiłam, co wynikało z faktu, że nie przepadam za transparentnymi kosmetykami. W ramach denkowania powróciłam do niego chyba jeszcze w listopadzie, i tak oto mija nam powoli kolejny miesiąc razem. Puder ten nie bieli, za to świetnie matuje, ma cudną relację cena-wydajność (zostało mi jeszcze duuuuużo), dość dobrze się go "dawkuje" z podstawowego pudełka (tu pragnę napisać, że pudełeczko na puder sypki 15ml jest koszmarne - ma zbyt duże dziurki, łatwo go krzywo zakręcić, co skutkuje rozsypaniem kosmetyku, dostępne jest w cenie 3,60 zł). Puder z BU nie wpłynął jakoś szczególnie na stan mojej skóry, ani nie zauważyłam jej polepszenia, ale też nie odnotowałam wzrostu wydzielanego sebum, czy przesuszeń. Jedynym minusem produktu, jest jego dostępność, a dokładniej opłata za przesyłkę, z którą musimy się zmierzyć przy zamówieniu (dlatego też lepiej większe, a rzadziej :p). Ogólnie bardzo polecam.

Mój puder w pudełeczku 15ml - rozsypuje się na wszystkie strony jak szaleniec :/
Moja ocena: 4,5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...