czwartek, 20 września 2012

The Body Shop - Jolly Orange Lip Balm

Opakowanie:
Metalowe pudełeczko, ślicznie wyglądające, jednakże z niezbyt przemawiającym do mnie zamykaniem (otwiera się i zamyka zbyt łatwo, niby nigdy nie sprawił mi psikusa hasając radośnie po torebce, jednak moje zaufanie jest ograniczone). Bardzo podoba mi się radosna kolorystyka opakowania (idealne na ciemne i chłodne wieczory) oraz fakt, że napisy oraz owocowy wzorek są nie do zdarcia... przynajmniej na razie, czyli po około 2 miesiącach ;)

Zapach i smak:
Zarówno smak, jak i zapach określiłabym najprościej słowami "delikatne, subtelne". Smak produktu lekko słodkawy. Zapach wydaje się być połączeniem pomarańczy z wanilią - wielbicielkom "prawdziwych" aromatów jednakże odradzałabym, poczują się bowiem zawiedzione.

Cena / objętość:
W wyprzedaży - 3 euro / 15 ml 



Moja opinia: Jeden z moich pierwszych zakupów TBSowych, dokonany na obczyźnie. Z doczytanych informacji wynika, że należał do serii limitowanej, w mediolańskim sklepiku jednak jeszcze w wakacje uchowane było dobre 10 sztuk w promocyjnej cenie. Balsam ten urzekł mnie przede wszystkim swoim smakiem (który uważam równocześnie za bardzo przyjemny, jak i... dziwaczny), świetną konsystencją oraz bardzo delikatnym, miłym zapachem. Efekt na ustach jest dość subtelny, balsam ładnie je nabłyszcza, sprawia, że wyglądają na zdecydowanie gładsze i pełniejsze. Niestety w przypadku przesadzenia z ilością produktu potrafi dość mocno wybielić kolor, co już niekoniecznie wygląda atrakcyjnie... Z pewnością należy zwrócić uwagę na naprawdę śliczne pudełeczko i całkiem dużą wydajność produktu. Podsumowując - jeśli komuś się uda jeszcze przypadkiem w jakimś koszyczku wyprzedażowym na to cudo trafić, to jak najbardziej polecam!


Moja ocena: 4/5




Skład:
Ricinus Communis Seed Oil, Polyglyceryl 3, Beeswax, Lanolin, Cera Alba, Hydrogenated Castor Oil, Citrus Aurantinum Dulcis Seed Oil, Silica, Mica, Aroma, Tocopheryl Acetate, Limonene, Ammonium Glycyrrhizate, Linalool, Tocopheroi Eugenol, Cl 77891, Cl 77491, Cl 19140.

A Wy jakie balsamy do ust polecacie? Lubicie produkty The Body Shop?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...