środa, 19 września 2012

Lirene - delikatnie złuszczający peeling enzymatyczny

Opakowanie:
Miękka, przezroczysta tuba, z której całkiem wygodnie wydobywa się produkt. Wygląda estetycznie, ale i pozwala na łatwe przecięcie celem wydobycia resztek produktu :)

Zapach:

Dość mocny, z lekka chemiczny, może być drażniący. Ja jednak dość szybko się do niego przyzwyczaiłam, a nawet mogę stwierdzić, że polubiłam.

Od producenta:

(...) Wygładza i uelastycznia skórę, nadając jej promienny i młodszy wygląd.

Cena / objętość:

16 zł / 75 ml




Moja opinia:

Produkt początkowo mnie zachwycił - zaraz po pierwszym zastosowaniu zobaczyłam obiecane przez producenta rozświetlenie! Cera faktycznie zdawała się bardziej promienna, wygładzona, a ja przysięgałam sobie porzucenie peelingów mechanicznych. Z biegiem czasu jednak skóra stopniowo przyzwyczajała się do tego produktu. Obecnie za mną 1,5 opakowania i muszę stwierdzić, że różnica przed i po zastosowaniu jest praktycznie niedostrzegalna i niestety nie wynika to z idealnego stanu mojej cery. Poza tym "przyzwyczajeniem" należy zwrócić uwagę na dość duży minus, jakim jest szczypanie odczuwalne zaraz po nałożeniu produktu. Konsystencja peelingu bardzo mi odpowiada, stosunek cena - wydajność również oceniłabym na duży plus.


Moja ocena 3,5/5


Skład:
Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Alcohol Denat., Papain, Ethylhexylglycerin, Propylene Glycol, Lecithin, Vaccinium Myrtillus Fruit / Leaf Extract, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Polygonatum Multiflorum (Solomon’s Seal) Rhizome / Root Extract, Cupressus Sempervirens (Cypress) Seed Extract, Arnica Montana (Arnica) Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Extract, Phenoxyethanol, Parfum, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, CI 16035. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...