niedziela, 16 grudnia 2012

Mazidła do ust - cz.1

Szminki i balsamy do ust są chyba moimi ulubionymi produktami... przynajmniej jeśli chodzi o zakupy kosmetyczne, bo z regularnym stosowaniem jest już gorzej ;)
Postaram się Wam przybliżyć moją kolekcję, na pierwszy ogień pójdą...

Rimmel, Lasting Finish Lipstick

Od lewej: 070 Airy Fairy, 077 Asia, 016 Heart Breaker
Opakowanie:
Szminki mają fajne, dość wytrzymałe opakowania, wydające radosny "klik!" podczas zamykania. Podoba mi się design, prosty, ale elegancki - pozbawiony udziwnień kształt, oraz granatowy kolor plastiku urozmaicony o delikatny shimmer (?).


Od lewej: 016 Heart Breaker, 077 Asia, 070 Airy Fairy

Zapach / smak:
Zapach jest delikatny, nie przeszkadza podczas aplikacji. Brak wyczuwalnego smaku.

Cena / ilość:
ok. 17 zł / 4g



Moja opinia:
Mam trzy odcienie, tj. 070 Airy Fairy, 077 Asia, 016 Heart Breaker, z których - jak widać :p - najbardziej przypadł mi do gustu ten pierwszy. 077 wygląda na moich ustach bardzo naturalnie, jest świetnym dodatkiem do mocniej podkreślonych oczu. 070, czyli sławna Asia niestety zdaje się nie współgrać z moją cerą, zwyczajnie kiepsko wygląda na moich ustach (ale już u jednej z przyjaciółek - olśniewająco!), natomiast 016 wydaje mi się bardzo mocnym odcieniem, zdecydowanie pasuje jednak na spotkania we dwoje ;) 
Wszystkie szminki są kremowe, dość miękkie (choć lepiej nakłada mi się Eliksir z Wibo ;)), zjadają się w miarę równomiernie. Wytrzymują do 2, max. 3 godzin (bez jedzenia i picia oczywiście), co nie jest najlepszym wynikiem biorąc pod uwagę zapewnienia producenta. Nie wysuszają ust, ale i nie nawilżają zbytnio, na szczęście nie podkreślają suchych skórek. Ogólnie produkt fajny, w przyzwoitej cenie (polecam polować na promocje w Rossmannie), jednakże ja raczej na tych trzech kolorach poprzestanę i kolejnych odcieni nie będę wypróbowywać ;)

Moja ocena: 4/5



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...